Dejavnost oblikujemo v skladu s potrebami podjetja. Z BPO podporo ima podjetje možnost, da se osredotoči na svoje glavne posle, pravilno upravlja z vsemi vrsti dolgov ter povečati samo zaščito in vrednost poslovanja.

Zbiranje obrazcev za aktiviranje plačil preko trajnika in vnos podatkov v program podjetja:

  • Individualno ali množično ažuriranje podatkov strank v sistemu.
  • Urejanje elektronskih sporočil/SMS-ov v programu z možnostjo dnevnega sporočanja podatkov.
  • Zbiranje potrdil o plačilih.

Vnos in pregled pravilnosti pogodb:

  • Vnašanje podatkov s pogodb, ki jo je podpisal uporabnik.
  • Preverjanje pravilnosti in skladnosti danih podatkov.
  • Pomoč pri vzpostavitvi dodatnih storitev.
  • Digitalizacija in arhiviranje pogodb.
  • Obveščanje stranke o poteku pogodbe in bodočih storitvah.

Preventivno preverjanje trajnikov:

  • V fazi aktiviranja pogodbe ali najkasneje v bližini datuma začetka nudenja storitve, preverjanje podatkov stranke, ki so bili navedeni na obrazcu za plačilo preko trajnika.
  • Redno preverjanje TRR-ja.
  • Pogovor s stranko o kontaktiranju banke za preverjanje pravilne aktivacije trajnika.
  • Preverjanje trajnika v primeru, da le-ta ni bil poravnan ter preverjanje razlogov zakaj trajnik ni bil poravnan tako pri banki kot s stranko.

BPO podpora - back office